Riverside County Residents

Matou te Manaomia Lau Lagolago!

1022 Lagolago Taimane Tuua

RCTC o loʻo talosaga mo fesoasoani a le setete mo poloketi e lua e taua i lo tatou itulagi - le Metrolink Double Track Project: Moreno Valley-Perris Project ma le Poloketi a Mid County Parkway Ramona Expressway Project. O poloketi o le a faʻalauteleina filifiliga femalagaaʻi, faʻateleina le saogalemu, faʻaleleia filifiliga o nofoaafi pasese, faʻaleleia le faʻaogaina o feoaiga, lagolagoina le faʻatupulaia o le faitau aofaʻi ma le tamaoaiga, ma faʻateleina avanoa i galuega ma aʻoaʻoga i le Riverside County ma le itulagi.

E taua lou leo! Auai i tagata o le Riverside County ma pisinisi e fa'aalia lau lagolago mo se tasi po'o galuega uma e lua e ala i le fa'aofiina o lou igoa i talosaga a le RCTC mo le fa'atupeina o le setete. Tusi i le aso ma aoao atili.

Metrolink Double Track Project: Moreno Valley-Perris Image
1022 PVL Li'o v3

Metrolink Double Track Project: Moreno Valley-Perris


Le Metrolink Double Track Project: Moreno Valley-Perris Project o le a faʻaopoopoina se seti lona lua o ala i le va o Moreno Valley / March Field Station ma Control Point Nuevo. O le poloketi o le a ofoina atu se isi mea i le avetaʻavale i luga o le Interstate 215, faʻateleina avanoa i galuega ma aʻoaʻoga i lenei nofoaga masani e le o tausia, faʻaitiitia le faʻaleagaina o le ea, ma fesoasoani i le Metrolink e ausia lana sini o le tuʻuina atu o auaunaga faʻapitoa i le 30 minute i le taimi mo le 2028 Olympics and Paralympics.

1022 PVL Circle Mobile

Mid County Parkway Ramona Expressway


Ole Poloketi ole Mid County Parkway Ramona Expressway Project ole a fa'aleleia le 8.6 maila ole auala i le Itumalo o Riverside e latalata ile lua o nu'u e sili ona televave le tuputupu a'e ile itulagi, Perris ma San Jacinto. O le alalaupapa faʻaleleia o le a faʻaleleia atili le saogalemu, tatala avanoa tau tamaoaiga, faʻaitiitia taimi femalagaaʻi, ma faʻalauteleina avanoa i galuega ma aʻoaʻoga. O le fa'aleleia atili o le a fa'alauteleina ai le tutusa o femalagaiga mo lenei nofoaga ua leva ona le'o maua ma maua ai le avanoa i le tele o auala o femalagaiga fa'atasi ai ma feso'ota'iga i le Auala 79, I-215, ma nofoaga femalagaiga e lagolago ai le Metrolink's 91/Perris Valley Line ma Riverside Transit Agency auala. O lenei poloketi o le a faʻaitiitia ai le maualuga o feteʻenaʻiga i luga o le Ramona Expressway e ala i le faʻatinoina o le faʻaleleia atili o le saogalemu.

MCP Ramona Highway Ata
1022 MCP Circles
1022 MCP Lagolago Ikona

LAGOLAGO

Auai i tagata o le Riverside County ma pisinisi e fa'aalia lau lagolago mo se tasi po'o galuega uma e lua e ala i le fa'aofiina o lou igoa i talosaga a le RCTC mo le fa'atupeina o le setete. Faatumu le fomu i lalo e lesitala ai lau lagolago.

Fa'amolemole filifili ia le itiiti ifo ma le tasi le poloketi e lagolagoina.

1022 Lagolago Taimane Grey