Le Manatu: O le auaunaga fou o nofoaafi pasese i aso uma i le va o Los Angeles ma Coachella Valley o le a suia femalagaaiga mo tagata Kalefonia i saute

O Komesina ma le aufaigaluega a le RCTC na malaga atu i Uosigitone, DC i le masina nei e feiloai ai ma sui o le Konekeresi ma isi ofisa feterale e faalauiloa le manaomia o se auaunaga fou o nofoaafi pasese i aso taitasi i le va o Los Angeles ma le Vanu o Coachella. O loʻo sailia e le RCTC se faʻatupega a le feterale e mafai ai ona fuafua mo Auala i le Vanu o Coachella ia agai i luma i le isi tulaga.

"O le CV Rail o le a avea ma faʻamalosia tele mo le Vanu o Coachella, faʻafesoʻotaʻi i tatou i avanoa faigaluega ma aʻoaʻoga, faʻamalosia le tamaoaiga o Kalefonia i saute, faʻaleleia atili le lelei o le ea, ma tuʻuina atu auala talafeagai e tau ai suiga o le tau," o le tala lea a V. Manuel Perez, RCTC Chair. ma Riverside County's 4th Supavaisa Itumalo. "O le CV Rail e faatatau i le tutusa mo o tatou nuu ma o se laasaga taua mo le toe faʻafouina o le atunuʻu o nofoaafi pasese," o lana tala lea.

Los Angeles

pama Springs

Scottsdale, AZ

0922 CVR Train 3 Points Mama

I le masina o Iulai, na autasia ai e le Komisi lana faʻamaoniaga o le Coachella Valley Rail "Tier 1" polokalame-level environment document ma o loʻo sailia nei ni tupe mo le "Tier 2" suʻesuʻega-tulaga o galuega - suʻesuʻega loloto o le auaunaga ma gaioiga i luga o le 144-maila fuafuaina. auala, lea e sopoia Riverside, San Bernardino, Orange, ma itumalo Los Angeles.

RCTC o loʻo sailia le $ 20 miliona e fesoasoani i le faʻatupeina o suʻesuʻega Tier 2, lea e faʻamoemoe e $ 60 miliona le tau. Talu ai nei, na maua ai tupe e ala i le feterale Consolidated Rail Infrastructure and Safety Improvements (CRISI) Polokalama i luga o se tulaga tauva. RCTC ma Caltrans o le a tuʻuina atu se talosaga tuʻufaʻatasia CRISI Program foaʻi, e tatau ia Tesema 1. E le gata i lea, o le tele o punaoa o tupe a le setete e mafai foi ona maua i le lumanaʻi, ma e fuafua le RCTC e feiloai ma ofisa o le setete i lenei tautoulu e talosagaina le lagolago.

I le mae'a ai o su'esu'ega ma fa'atagaga o le si'osi'omaga, ona amata loa lea o le mamanu ma le fausiaina o galuega. E ui o le auaunaga nofoaafi pasese e mafai ona 10 tausaga le mamao, o le RCTC o loʻo faʻagasolo atoa i luma e fausia ai se suiga e leai se taʻavale, leai se popole e malaga ai i uta i saute o Kalefonia.

O le auaunaga o le a maua ai le avanoa sili atu i galuega ma avanoa tau aʻoaʻoga, aemaise lava i totonu o nuʻu e le o maua; fa'alautele le tamaoaiga fa'aitulagi ma turisi; ma fesoasoani i le siosiomaga e ala i le faaitiitia o le numera o taavale i luga o le alatele, kasa oona, ma le filogia o le ea. O le CV Rail o loʻo faia foi se vaega taua o Amtrak i le lumanaʻi Tucson-Phoenix-Los Angeles alalaupapa ma fesoʻotaʻiga i San Diego, Santa Barbara, Pacific Northwest, Arizona, ma tua atu.

O loʻo sailia e le RCTC le lagolago a le nuʻu mo talosaga fesoasoani o loʻo oʻo mai, e oʻo lava i tagata atonu na faʻaalia la latou lagolago i aso ua mavae. Fa'aopoopo lou igoa i la matou lisi o lagolago ma tagata tietie i le lumana'i e ala ile asiasi rctc.org/cvr.